Czy warto korzystać z mobilnego terminala płatniczego?

Czy warto korzystać z mobilnego terminala płatniczego?

Od lat prowadzę salon fryzjerski. Niedawno zauważyłam jednak, że klientki coraz częściej chcą płacić za fryzury bezgotówkowo. Wiele z nich pytało, czy jest taka możliwość. Chciałam więc iść z duchem czasu i w ten sposób zaczęłam korzystać z mobilnego terminala płatniczego. Na początku byłam pełna obaw, jednak teraz jestem bardzo zadowolona z podjętej decyzji. Właściwie nie wiem, jak radziłam sobie wcześniej bez niego. To doskonałe rozwiązanie dla każdej małej firmy usługowej!

Początki mobilnego terminala płatniczego w moim salonie

mobilny terminal płatniczyPrzez ostatnie lata wiele się w naszym społeczeństwie zmieniło. Kiedyś nie wyobrażaliśmy sobie, że możemy płacić w sklepie czy za wykonaną usługę inaczej niż gotówką. W tej chwili dzieje się dokładnie odwrotnie – coraz więcej moich klientek pytało, czy mamy mobilny terminal płatniczy i czy można płacić kartą. Zdarzyła się nawet pani, która z góry założyła, że zapłaci kartą i nie miała przy sobie ani trochę gotówki! Dobrze że przyjechał jej syn z wypłaconymi pieniędzmi, bo musiałaby z ułożoną fryzurą biegać po deszczu, żeby znaleźć bankomat! Muszę przyznać, że z początku nie byłam przekonana do pomysłu zakładania terminala, jednak po tygodniu posiadania tego wynalazku byłam całkowicie pewna, że to dobra decyzja. Przede wszystkim to wygodna forma płatności – nie muszę stale martwić się o to, że nie mam jak wydać. Klientki zyskują czas, bo transakcje wykonywane są bardzo szybko. Oczywiście muszę też przyznać, że posiadanie terminala zwiększa prestiż mojego salonu – umożliwiając płatności bezgotówkowe sprawiłam, że salon jest postrzegany jako bardziej nowoczesny. Uruchomienie terminala sprawiło też, że jestem spokojniejsza w pracy. Nie zerkam już nerwowo w stronę szuflady z pieniędzmi, bo nie ma tam nigdy zbyt wielkiej kwoty. Nie muszę też fatygować się co kilka dni do banku, żeby wpłacić pieniądze. One po prostu od razu z kart klientek trafiają na moje konto! Wcześniej obawiałam się też, że mogę mieć problem z nauczeniem się obsługi mobilnego terminala. Okazało się jednak, że jego obsługa jest bardzo prosta i już po kilku wykonanych transakcjach bardzo dobrze opanowałam jego działanie.

Korzystanie z mobilnego terminala płatniczego jest doskonałym rozwiązaniem dla małych firm, takich jak mój salon fryzjerski. Jest nowoczesny, szybki, wygodny i bezpieczny. Jego posiadanie sprawia, że mój zakład wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientek i wydaje się przez nie lepiej postrzegany. Z czystym sercem mogę polecić go wszystkim, którzy rozważają jego założenie.

Close Menu